KIEHL’S 醫學維C新成員

BN09.png
Clearly Corrective Brightening & Exfoliating Daily Cleanser  $270 / 150 ml (左)
Clearly Corrective Brightening & Soothing Treatment Water  $310 / 200 ml (右)

 

聽講外賣速遞apps如 Deliveroo、Food Panda及Ubereats等等在香港發展得不錯,全因大家都喜歡週末宅在家久hea,當你足不出戶便有人上門餵飽你,仲點會有動力化妝、整頭,換衫?不過老老實實,就算你唔理世俗眼光,都唔好嚇親速遞哥哥。唔想素顏嚇壞人自然要打好底,簡單美白程序少不了﹗

KIEHL’S於2011年推出醫學維C淡斑精華,能迅速減淡色斑、令肌膚重現年輕亮白。由於美白功效顯著,多年來不斷加入新成員以滿足不同女生的需要,近日KIEHL’S再為醫學維C系列加入亮肌柔膚水及磨砂潔膚啫喱 。前者蘊含甘草根萃取、白樺精華及活性維他命C,有效紓緩肌膚,持續使用更能提高肌膚透亮度。後者則蘊含珍珠岩石粉及白樺精華 ,有效去除皮膚污染物、污垢和殘餘物,同時具柔膚作用,雙管齊下,自然能令肌膚重拾剔透光澤。

KIEHL’S_銅鑼灣Fashion Walk 11A 舖  2328 9399


Text / Phoebe Chan · Photo / Marie Anson

發表迴響