PAUL & JOE 清爽系列.趕走夏日忟憎心情

夏天熱起上嚟真係咩都懶得做,心情好似任何時間都m come咁煩躁!諗起經過一整日勞碌工作,回家梳洗過後仲有一大輪護膚程序要做,撻呢樣又撻嗰樣上面,漫長嘅護膚過程又唔覺意令人忟憎咗﹗不過忟還忟,護膚程序又真係無得偷懶!好彩PAUL & JOE早前推出夏日清爽系列,無論係橄欖冰涼保濕乳液或全新造型蜜粉餅,均以夏日最需要的「清爽」、「透薄」為賣點,加上永遠精緻可愛的包裝,令皮膚及眼睛同時感受涼意,即時紓忟憎情緒,趕走夏日悶熱感,扮靚好心情返晒嚟!

IMG_0993.jpg
PAUL & JOE Cooling Lotion $260 / 200ml (左)
PAUL & JOE matte pressed powder SPF25 PA++ $450 / 10g(右)

冰涼乳液.滋潤保濕

PAUL & JOE 新推出的橄欖冰涼保濕乳液,質地猶如爽膚水般清爽輕盈,蘊含薄荷精華,具有特效收毛孔作用,其冰涼觸感正正配合炎熱夏天!唔好以為水狀乳液就唔夠滋潤保濕,配方採用PAUL & JOE護膚系列的標誌成分--來自地中海的百年橄欖樹萃取的橄欖油,於精華油之後使用,便能在肌膚上形成保護膜,鎖住水分。

控油粉餅.防曬透薄

與此同時,同為夏日系列的抗紫外線防曬粉餅,蘊含特別研發的「複合型UV防曬粉末」和「多孔粉末」,能打造啞緻透薄的妝感之餘,又省卻化妝前上防曬霜的步驟。除此之外,蜜粉餅的精緻造型也是令扮靚過程變得愉悅的一大要點,粉盒和粉芯表面均有討好的貓咪圖案,加上同款印花束繩袋,方便外出攜帶。


PAUL & JOE matte pressed powder SPF25 PA++ $450 / 10g

PAUL & JOE_尖沙咀海運大廈FACESSS 2730 3860


TEXT / VICKY CHUI · PHOTOGRAPHER / MARIE ANSON · 部分相片由PAUL & JOE提供 · SPECIAL THANKS / A BEAUTIFUL STORE

發表迴響