BURBERRY
超越名牌光環嘅驚喜唇釉

作為世界知名奢侈品牌嘅BURBERRY,雖然早具慧眼成立同名美妝品牌,近幾年更不斷推出新品,奈何似乎喺美妝界仍在尋求定位。老老實實,BURBERRY推出的妝物質素確實不俗,絕對唔係只用名牌光環嚟呃生意。最新推出的BURBERRY KISSES 炫彩唇釉就將成件事提升一個層次,此為品牌首枝液體唇膏,加入透明質酸配方及生薑提取物,標榜能夠潤澤及修復雙唇。唇膏質地輕透,雖然係啫喱質感,但一啲都唔黏嘴,而且飽和度極高,顯色又持久,令人喜出望外。如果BURBERRY往後推出的新品都keep住咁高質,要成為美妝界一哥都唔係難事。

7321.jpgBURBERRY KISSES Lip Lacquer 各 $260 / 5.5ml(共12 色)
首枝柔滑透薄的持久液體唇膏,創新的保濕配方加入了透明質酸,為鮮艷奪目的唇色添上舒適潤澤的啫喱質感。

BURBERRY _尖沙咀海港城 FACESSS_6324 8083


TEXT / IT · PHOTOGRAPHER / MARIE ANSON · COORDINATION / VICKY

發表迴響