幾心急都值得等嘅網購零食

平時經過零食店總係習慣放慢腳步,入去行返兩個圈睇吓有乜嘢新零食。零食黑洞一直都唔願試網購零食,因為當零食癮一起就連一分一秒都唔想等,何況買完仲要等一兩日包零食先至送到?不過最近手痕痕喺健康生活網上平台 iHerb 買咗啲美容產品仲順手買多兩包零食,單睇網上照片已經覺得幾吸引,即管買嚟試試佢!

 

自從有次食過朋友買嚟做手信嘅椰子片,平時麻麻地「椰味」嘅我先至發現原來將椰子當零食可以咁好味!呢包 Made in Nature 有機楓糖雲尼拿椰子片,以有機椰子切片加上楓糖漿烘烤而成,不含化學物質。薄薄一片,香脆可口,食完都無乜罪惡感,仲好似幾健康添﹗仲有朱古力、肉桂同意大利咖啡味,除咗直接食,仲可以加入燕麥或乳酪一齊食,增添口感!

唔好話我連熊仔軟糖咁普通都介紹﹗一般果汁軟糖中的明膠成分原來是由豬皮、牛骨膠等提煉而成,令軟糖口感更煙韌彈牙。呢款熊仔軟糖特別之處在於係素食軟糖,不合麩質、以有機蔗糖製造,無大豆、蛋類及乳製品,素食者都食得!食落同一般德國大牌熊仔糖明顯有分別,不是假假的彈牙質感,反而比較軟身。唔止咁,仲加入咗真正果汁如石榴、芒果、桃和士多啤梨等,口味天然,食落都唔係一味假甜,而係甜中帶酸,愈食愈開胃!

Made in Nature 有機楓糖雲尼拿椰子片
Price︰$34.7│Shop:iherb.com

Price:YUM EARTH 小熊軟糖
Price︰$44.7│Shop:iherb.com


TEXT & PHOTO / 零食黑洞

發表迴響