【二十四、三十六、四十八】之 二十四歲的她︰「放鬆啲啦香港人,博盡無悔就得喇﹗」

每個女生都是獨一無二的,即使大家也是豬年出生。
新年伊始,現居法國的香港插畫家LOKZ PHOENIX為好𢯊讀者帶來三個小故事。
藉著一幅畫、一個故事,告訴大家生活是有選擇,無論命運如何,也是好𢯊人生。

gooddig03 copy.jpg

Charlie Chan (香港人)/ 24歲 / 市場策劃
家中孻女,從小在兩位姐姐的疼惜下成長,是家人及同學眼中的小霸王。2017年大學畢業,新鮮滾熱辣投入社會工作,成為職場少女。

十二年前,當你十二歲,你在哪?過怎樣的生活?
十二年前我應該讀緊小六或中一。當年無論係小學定中學,我都同我家姐同校。礙於有家姐嘅光環,即係好多高年級嘅師兄師姐同老師都識我,所以我當時好有優越感,講嘢都大聲過人!

你曾想過十二年後會是現在的樣子嗎?為什麼?
完全無諗過十二年後嘅自己會係點,因為當年大家所謂嘅夢想都係做醫生、律師、警察,但我無興趣。

十二年後,當你三十六歲,你認為你正在哪?過怎樣的生活?
36歲嘅我應該都係大唔透,而且唔會想安定咁留喺屋企,係一定要返工嘅中女。不過最重要係寓工作於娛樂,日日返工淨係想玩。

給二十四歲的自己一個目標,會是什麼?
廿四歲話大唔大,話細又唔細,有啲人覺得呢個歲數唔應該再犯錯同撞板,但由於最近加入咗新公司,所以我成日都好擔心做嘢做得唔好,有時私人時間都會做公司嘢。不過,要錯嘅都係會錯,只要諗到解決方法咪得囉﹗所以廿四歲目標係:放輕鬆啦香港人,撫心自問博盡無悔就得喇﹗


TEXT & ILLUSTRATION / LOKZ PHOENIX

發表迴響