GOOD GOOD 開一間店 · 好好享受生活

正所謂心態決定命運,或許因為開店的目的非為賺到盡,Logo上的一小句tagline已道出其使命「Bring Better Food To The People We Love」,自2016年尾創立網店,至今年年中開設實體店﹐一路走來遇到的都是好人好事,個名有個Good字似乎真是開了個好頭。

還記得新店開業之初,我老套地拋下兩句祝福語「祝GOOG GOOD生意興隆、客似雲來」,結果店主之一的Tammy急著回應︰「有客就得,千萬唔好太多,而家未掌握到工作節奏,唔想得失客人。所以我哋暫時唔接受傳媒訪問住,怕一下子多人做唔嚟仲衰﹗」正因為大家不慌也不忙,所以呢篇「新」店訪問在開業數月後才出現,而且重點不會是十大打卡位、五大相機先食食物、三大平爆飲品等等。只想告訴大家這是一間認真做實事的素食小店,店主們追求好的食材也講究好的賣相,開這間店就是為了與客人一起好好享受生活,點會唔值得支持?

生活與工作的平衡

香港地租金昂貴,想開舖創業絕對唔易。慶幸在朋友的介紹下認識這棟三層高樓宇的租戶,她只要了最上層作為工作室,地下及一樓則留給GOOD GOOD。GOOD GOOD店主Tammy及阿敬向來喜歡寧靜的西環區,能夠有機會在這裡開設第一間店,實在令人振奮。自從港鐵西港島線全面通車後,愈來愈多咖啡店進駐西營盤一帶,然而開得多也執得快,這一帶咖啡店的壽命引起了Tammy及阿敬的反思,搵錢交租是重要,但抓緊自己的生活節奏、努力在生活與工作上取得平衡更為重要。因此,GOOD GOOD堅持每週休息兩天(逢週一、週二為定休日),而且不做晚市 (私房菜及包場活動除外)。Tammy︰「唔係怕辛苦唔想做,不過而家都仲係比較困身,我哋希望可以更自由。以前做online shop自由好多,而家開咗店成本大、支出多,可能收入同online shop時唔係差好遠,但係有好多體驗係開實體店先會有,所以唯有努力做好,但唔好迫自己太緊。」咁又係,要做得開心先會願意打好呢份工,勉強迫自己不停做只會弄巧反拙。


G/F

1/F

下層只有一張長型吧檯,上層的座位比較多,除了中間擺放了小茶几的矮凳區、另有吧檯、梳化及可供8 – 10人坐的大長檯。


當初的堅持仍留在小店

登入GOOD GOOD網店,首頁寫著品牌的創作理念「Home Cooking, Everyday Meal
懷著為家人料理的心思,希望烹調出屬於Good Good家的味道。每早新鮮選材備料,有當季風味、有從旅遊學到的多國料理,若有幸得到你的喜愛,將是我們最大的喜悅。」簡單幾句道出兩位店主的堅持。店主Tammy於大學畢業後到澳洲體驗working holiday,農場生活令她了解天然食材的好,以及吃得好的真義。回港後當了一陣子雜誌記者,繼而裸辭再跑到廈門的一間咖啡店當上菜式設計顧問,以樸實簡餐為主,藉此推廣健康飲食的概念,可惜再次因為與主流文化不同而遇到挫折。幸而遇上廚師出身的阿敬,二人對健康飲食抱有共同理念,因此決定共同成立自家品牌。每次外出食飯遇上好吃的菜式、或是在採購的過程中遇上好食材,Tammy和阿敬務必好好記錄下來再仔細研究,或是嘗試了解某些食材的生產過程。「好多客人鍾意ALL DAY SET嘅C 餐,所以我哋都堅持每星期轉一次C餐,試過係咖哩飯、煙斗粉、茶漬飯、意粉甚至素漢堡,我同阿敬都好鍾意研究C餐整咩好,因為好怕悶,唔想日日重覆,所以好希望可以嘗試用更多不同嘅食材整唔同菜式,我哋太熱愛自由喇﹗」

Good Good Hot Chocolate (左)Lemonade Soda (右)

Mulled Apple Tea (左)Coffee JellyCoffee Jelly (右)

意想不到的鄰里關係

正式營業了數月,最大得著是什麼呢?「一班好好嘅客,呢度嘅鄰里關係好到令我好驚訝,原來人與人之間相處可以咁好,令我好享受。」Tammy興奮地說。據他們的非正式統計,顧客都以成熟的上班族為主,也有很多媽媽及婆婆級顧客,令他們最欣慰的是,很多顧客都是「返頭客」,一間小店有能力儲落一班一而再再而三幫襯嘅熟客代表咩?好明顯係質素好到令人不得不返轉頭。「有一個大肚婆媽媽好鍾意飲GOOD GOOD杏仁奶,連續來幾個星期都係第一個客嚟。後來唔見一排原來佢生咗,佢老公仲特登過嚟外賣杏仁奶,新鮮打嘅杏仁奶同街賣嘅係兩回事,真㗎﹗另外,有個每日都嚟嘅婆婆Claire,從開店第一日佢已經出現,開始嗰陣會有啲驚,因為佢講嘢好大聲、而且唔知佢想點,後來慢慢傾多咗發現佢真係好可愛。Clarie最鍾意食牛角包、Good Good飯、Carrot cake,間唔中會飲蘋果汁。佢有時仲會帶啲教會朋友嚟飲杯茶食件cake。我哋同附近啲店舖關係都好好,絕對唔會當大家係competitor,例如有次附近蔬菜店店主無啦啦喺第三街拎咗個檸檬俾我,因為嗰個星期C餐做緊檸檬pasta。所有好人好事令我哋愈來愈鍾意西營盤伙,暫時無諗再開分店啊,只想努力做好呢間店,同時希望加強返online shop服務!」好﹗

FHC_3189 copy
Good Good飯 (拌飯,味噌湯,小碟,蕎麥茶)

ALL DAY SET C  野菜油揚味噌湯烏冬 (左) Pear Cranberry Crumble Pie(右)

FHC_0680.pngYogurt Bowl

GOOD GOOD GROCERY_西營盤第二街2A地下
Online shop/goodgoodgrocery.com/


TEXT / PHOEBE CHAN • PHOTO / MARIE ANSON

發表迴響